Minden Prága szélén, egy kis üzletben kezdődött 1992-ben. Tomáš Smrčka cégalapító vezetésével, kemény munkával, nagy tervekkel és egy kis szerencsével indult sikertörténetünk.
Világos, hosszú távú stratégiával rendelkezünk, mely küldetésünkön és filozófiánkon alapszik. Ez segít megformálni társaságunk jövőjét. A stratégiánk egyértelmű. Három pillérre épül: összpontosítás, fejlesztés és növekedés. Mindegyikük egyértelmű, ambíciózus képet határoz meg az elkövetkezendő évekre. Alapvető elveink a stratégiánk minden pillérére hatnak, ezért stratégiánk fő alkotóelemei.
Öszpontosítás: Arra összpontosítunk, ami sikeressé tett minket. Disztribúciós és logisztikai társaság vagyunk, és továbbra is a disztribúcióra, mint alaptevékenységünkre fókuszálunk. Divízióink a növekvő piaci elvárásoknak megfelelően pozícionáltak. Célunk biztosítani saját brandjeink működését az EEMA régióban, miközben tevékenységünket más régiókra is kiterjesztjük. Ennek megvalósítását a rendszeres dinamikus piaci elemzés és a piaci tendenciákra való gyors reagálás teszi lehetővé.
Fejlesztés: Fejlődésünk alapja és cégünk ereje a know-how, a tapasztalat és a tehetség belső áramlásának köszönhető. Ezek azok a területek, melyek szorosan együttműködnek szolgáltatásaink minőségének javítása érdekében. Saját márkáink bővítése, szervezti felépítésünk fejlesztése biztosítja a versenyelőny megteremtését és fenntartását. Saját márkás portfóliónk létrehozásának alapvető törekvése és előfeltétele magában foglalja a precíziós beruházást, erős kutatás-fejlesztési csapatot; a termékportfólió komplexitását az ár képzéssel, az értékesítéssel, a forgalmazással és a marketingstratégiával kapcsolatban.
Növekedés: A növekedésünk alapja, hogy összpontosítunk az új piaci szegmensekre, kiemelve a piacok és növekedési szegmensek folyamatos bővülését, különös tekintettel a feltörekvő és élénk E-kereskedelmi piacokra. Az online kereskedelmben olyan stratégiát követünk, amely sikeresnek bizonyult a közép-kelet európai térségben. Arra törekszünk, hogy ezeket a lehetőségeket más régiókba exportáljuk, és kihasználjuk a kiskereskedelmi és e-kereskedelmi szolgáltatások lehetőségeit, különös tekintettel a feltörekvő piacokra. Kulcsfontosságúnak tartjuk a kiskereskedő partnereink megértését, a legmagasabb növekedési csatornák rangsorolását, valamint a forrásaink szisztematikus átirányítását ezekre a csatornákra.
Öszpontosítás: Arra összpontosítunk, ami sikeressé tett minket. Disztribúciós és logisztikai társaság vagyunk, és továbbra is a disztribúcióra, mint alaptevékenységünkre fókuszálunk. Divízióink a növekvő piaci elvárásoknak megfelelően pozícionáltak. Célunk biztosítani saját brandjeink működését az EEMA régióban, miközben tevékenységünket más régiókra is kiterjesztjük. Ennek megvalósítását a rendszeres dinamikus piaci elemzés és a piaci tendenciákra való gyors reagálás teszi lehetővé.
Fejlesztés: Fejlődésünk alapja és cégünk ereje a know-how, a tapasztalat és a tehetség belső áramlásának köszönhető. Ezek azok a területek, melyek szorosan együttműködnek szolgáltatásaink minőségének javítása érdekében. Saját márkáink bővítése, szervezti felépítésünk fejlesztése biztosítja a versenyelőny megteremtését és fenntartását. Saját márkás portfóliónk létrehozásának alapvető törekvése és előfeltétele magában foglalja a precíziós beruházást, erős kutatás-fejlesztési csapatot; a termékportfólió komplexitását az ár képzéssel, az értékesítéssel, a forgalmazással és a marketingstratégiával kapcsolatban.
Növekedés: A növekedésünk alapja, hogy összpontosítunk az új piaci szegmensekre, kiemelve a piacok és növekedési szegmensek folyamatos bővülését, különös tekintettel a feltörekvő és élénk E-kereskedelmi piacokra. Az online kereskedelmben olyan stratégiát követünk, amely sikeresnek bizonyult a közép-kelet európai térségben. Arra törekszünk, hogy ezeket a lehetőségeket más régiókba exportáljuk, és kihasználjuk a kiskereskedelmi és e-kereskedelmi szolgáltatások lehetőségeit, különös tekintettel a feltörekvő piacokra. Kulcsfontosságúnak tartjuk a kiskereskedő partnereink megértését, a legmagasabb növekedési csatornák rangsorolását, valamint a forrásaink szisztematikus átirányítását ezekre a csatornákra.
Alapvető értékeinket a társaság alapítója, Tomáš Smrčka határozta meg. Ezek cégünkkel együtt fejlődtek és gyarapodtak. Ezeket az értékeket fenntartjuk az üzleti partnereinkkel, alkalmazottainkkal és a nyilvánossággal folytatott kapcsolattartás során is.
Gondoskodunk arról, hogy üzleti és gyártási tevékenységünk mindig átlátható legyen, és összhangban álljon minden ország etikájával és alkalmazandó törvényeivel. Szigorú belső irányelveink vannak, amelyek teljes mértékben kizárják a társasággal, vagy partnereinkkel szembeni etikátlan, vagy illegális magatartást.
Jelentős tőke- és likviditáskezelés
Csak azokat a kockázatokat vállaljuk, amelyeket értünk
Összpontosítunk Kelet-Európa, Közel-Kelet- és Afrika régióira és a CPG kategóriára
Megfelelő ár-érték arányú márkákra fókuszálunk
Kiemelt figyelmet fordítunk a digitális megoldásokra és elemzésekre
Rendszeresen bővítjük termékportfóliónkat
Döntéseinket kézzelfogható adatokra alapozzuk
Részletes adatok alapján döntünk arról, hogy hol kezdjünk üzleti tevékenységbe
A helyi partnerek és vásárlói döntéshozás folyamatának megértése kiemelten fontos számunkra